Visum

3 maart 2010 - Enschede, Nederland


Na lang bellen en smeken met het consulaat kreeg ik toch eindelijk mijn referent nummer waarmee ik op de site kon kijken of mijn visum er was.

En wat bleek.... Hij is er al gewoon!!! Na toch even een moment van goed balen dat ik voor niets mijn ticket omgeboekt heb, kan ik nu zeggen ben blij dat die er is :D Van mij mag het nu wel 15 maart zijn!

Heb van mijn reisgenootjes ook al foto's gezien van het huis en moet zeggen ziet er leuk uit. Alleen jammer dat ik straks 3 maanden koud moet douchen. Zal de foto's van het huis er op zetten

Liefs

5 Reacties

  1. Nienke:
    4 maart 2010
    3 maanden koud douchen!!!:O
    Ik wens je daarbij vast veel sterkte haha...
    Wat stom zeg dat gedoe met je visum!
    Nou jah hij is er eindelijk en je kunt eindelijk je stage gaan lopen waar je al zo lang naar toe leeft!!!
    Ik wens je nogmaals heel erg veel plezier en heel veel succes daar in suriname! Ben benieuwd naar de foto's en naar je verhalen!

    Liefs nienke
  2. Anne (Rotterdam):
    4 maart 2010
    Hey Lotte,
    Wiehoeoeoe op reis!!!! Heel veel plezier en succces!
    Ik zal de Pitjes volgen via Internet!
    (wat een stilte zal het worden aan de Haydnlaan!)
    Liefs Anne
  3. Karlijn:
    15 maart 2010
    Moestie!!
    Nogmaals heeeeel veel plezier!
    Ga lekker heel veel leuke dingen doen (en af en toe stage lopen:P)
    Ik spreek je snel weer!
    xx
  4. karin:
    18 maart 2010
    Ha, die Lotte,
    Hopelijk heb je een leuke reis gehad,
    mis je nu al!
    Veel plezier daar,genieten he!

    Groetjes,karin v heijst
  5. Delius:
    1 april 2010
    Lotte
    een hele fijne pasen we zullen je missen in hellendoorn bij het paasvuur, maar je zult ons niet zo veel missen want Tom komt tweede paasdag dus heel veel plezier samen op de leuke trips die jullie willen ondernemen. we bellen nog wel.
    Pa & Ma